Wachtwoord Opslaan

Uw zoekresultaten

FAQ

12 juli 2016 door admin

Het in uitzonderlijke gevallen mogelijk om een vakantiewoning te bezichtigen voordat u deze boekt. De woning moet dan vrij zijn voor een bezichtiging en de eigenaar moet medewerking verlenen. We verzoeken u om contact op te nemen met ons kantoor wanneer u een bezoekafspraak wenst. De mogelijkheden zullen dan worden nagegaan.

Het adres van het vakantiehuis ontvangt u na het betalen van de boeking. Wegens privacywetgeving mogen wij geen adresgegevens prijsgeven vóór er geboekt is.

Uw factuur dient u binnen 5 werkdagen na ontvangst te voldoen. Indien uw factuur is opgesplitst in termijnen dient u zich te houden aan deze termijnen. Wanneer uw betaling niet op tijd binnen is ontvangt u eerst een betalingsherinnering. Wanneer de betaling uitblijft wordt uw boeking geannuleerd en verwijzen we naar de annuleringsvoorwaarden.

Iedere annulering (herroepen van de overeenkomst) dient schriftelijk aan klantenservice@huishureninsuriname.nl kenbaar gemaakt te worden. Het huren van een vakantieverblijf valt onder de uitzondering zoals genoemd in artikel 10 lid 4.

Bij annulering van de overeenkomst door de huurder, worden de volgende annuleringskosten in rekening gebracht:
– Bij annulering meer dan 4 weken vóór aanvang van het geboekte verblijf is een bedrag van 50% van het totale factuurbedrag exclusief de borg en de schoonmaak kosten verschuldigd;
– Bij annulering vanaf 4 weken vóór aanvang van het geboekte verblijf is het totale factuurbedrag exclusief de borg en schoonmaakkosten verschuldigd.
– Bij voortijdige beëindiging van het verblijf blijft het volledige factuurbedrag verschuldigd.
– De boekingskosten worden bij annulering niet gerestitueerd.

Nee de huursom betaalt u altijd vooruit.

Enkele van onze vakantiewoningen zijn volledig gelijkvloers zonder op- en afstapjes. We hebben echter geen huizen met aangepaste badkamer of toilet. Voor het beste advies verzoeken we u om contact op te nemen met onze klantenservice.

Kinderen worden meegeteld in het aantal personen dat in een woning kan verblijven. Wanneer babies nog de leeftijd hebben dat ze in een campingbedje slapen kan er in sommige gevallen een uitzondering worden gemaakt en kan er bovenop het maximaal aantal personen nog een kindje in de woning logeren.

U kunt bij Cosy Home & Living een babybedje huren tegen een geringe vergoeding.

Ja, u kunt bij ons een babybedje en kinderstoel huren tegen een geringe vergoeding. U kunt ons een mail sturen of even opbellen met uw verzoek.

In iedere woning is beddengoed aanwezig (1 set per bed), u ontvangt daarnaast 1 handdoek per persoon en er zijn keukendoeken aanwezig.

Wanneer u extra bedlinnen of handdoeken bij wenst te huren kan dit tegen een geringe vergoeding. U kunt dit aangeven bij uw boeking of per e-mail of telefoon contact opnemen om uw verzoek door te geven.

Nee. U betaalt bij iedere woning een bedrag voor de eindschoonmaak. Van u wordt bij vertrek het volgende verwacht:

  • Bezemschoon (aanvegen)
  • Beddengoed afhalen
  • Afwas gedaan
  • Afval buitenzetten

Ja. Het is niet mogelijk om zelf de eindschoonmaak te verzorgen. Bij vertrek wordt er van u verwacht dat u de woning bezemschoon achterlaat.

Gebreken in de woning dient u direct door te geven aan de beheerder. Deze zorgt zo snel als mogelijk voor het verhelpen van de gebreken. Indien het gebrek niet naar tevredenheid wordt opgepakt kunt u contact opnemen met Cosy Home & Living.

Wanneer er zich een calamiteit voordoet waar u Cosy Home & Living voor nodig heeft kunt u buiten kantooruren bellen op +597 723 7632

Wanneer u tijdens uw vakantieverblijf schade toebrengt aan de woning kan er aanspraak worden gemaakt op uw borg.

Schade door overmacht of normale slijtage zal in geen geval worden ingehouden op uw borg.

Omdat iedere woning uniek is een in bezit van een particuliere eigenaar verschilt de sleuteloverdracht per woning. In de meeste gevallen wordt u bij aankomst in de woning opgewacht door de beheerder die u wegwijs maakt en de sleutel aan u overdraagt.

In andere gevallen kunt u de sleutel ophalen of eerder in ontvangst laten nemen door een kennis of familielid in Suriname. De formele incheck gebeurd dan op de eerstvolgende werkdag na uw aankomst in Suriname.

Als het huis na de huurperiode zonder schade is opgeleverd en de huurder alle verplichtingen is nagekomen, dan wordt na afloop van de huurperiode de borg gerestitueerd op de rekening van huurder binnen 14 dagen.

Met een klacht dient de huurder zich direct tot de verhuurder te wenden. Indien de geconstateerde klacht niet ter plaatse met de verhuurder kan worden opgelost, dient de huurder zo spoedig mogelijk contact op te nemen met Cosy Home & Living. Zij zal zich inspannen om, voor zover dit binnen haar mogelijkheden ligt, de klacht naar tevredenheid op te lossen.

Een vroegtijdig vertrek of betrekking van een andere accommodatie anders dan door Cosy Home & Living aangeboden, ontheft Cosy Home &  Living van iedere verplichting tot schadeloosstelling. Kan de klacht niet ter plaatse naar tevredenheid worden opgelost, dan dient deze uiterlijk binnen 4 weken schriftelijk en gemotiveerd ingediend te worden aan Cosy Home & Living via klantenservice@huishureninsuriname.nl.